Då var det bestämt

Jag, Sandra och min bror drar ner till centrum imorgon. Brorsan ville med eftersom att vi hade tänkt att äta lunch på Subway (han avgudar Subway, tro mig!). Vi sa "Visst, det är din egna risk. Då får du följa med in på Gina och NewYorker osv.." Ja, han gick med på det. Men visst ska han få gå in på en "killbutik" som Game eller så. Så jag hade tänkt mig att köpa mina Koss imorgon, enormt bra ljud och sitter snyggt på huvudet!

Och ifall ni undrar: Skull Candy-lurarna kostar 399:- och det gör Koss också. Finns på Teknik Magasinet!

Ska strax avsluta mig för kvällen. Såg att pappa hade fixat hem en ny trådlös dammsugare från sitt jobb och köpt en taklampa. Bra köp, pappsen!
Ingen bild idag, så vi hörs imorgon. Sov gott, gottegrisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0