God natt, alla oanonyma kamrater!

Är det verkligen bara jag som hatar anonyma kommentarer, att man är tvungen att svara på dessa kommentarer via bloggen ? Åh - snälla. Jag hoppas att denna person har lärt sig en läxa. Just det - detta glömde jag nämna. Yeah, right att jag kommer stanna i Sverige hela mitt liv. Nej, det tänker jag inte. När jag blir framgångsrik författarinna så ska ni allt se att jag reser på baken och flyttar till LA!

Jag har nu fått i mig middag - sent, men jag blev hungrig. Lasagne. Så nu ska jag bara plugga in det sista av svenskan och försöka sova. Jag önskar att jag hade fotografiskt minne!
Imorgon är det en ny dag. Kort skoldag, återigen 9:10 till klockan 12:00. Überskönt! På kvällen ska jag och Sandra på stormöte om skidresan. Vi sålde fyra polkastänger idag, alltså dem två äckligaste kvar. Blodapelsin-och saltlakrits, på en och samma stäng *ryser* Äckelpäckel! Men det är skönt att polkastängerna är av. Vi två ska säga till ledarna att ingen tycker om den äckliga stängen. Vi tänker inte köpa den, vi har lidit nog av violstången! Usch! Just det - Brorsan sålde slut på alla mina lotter! Haha, tackar stort! Så då är det bara att sälja Sandras imorgon. Wunderbar!

Hur som helst, dags för lite mer plugg för mig fram till 22.. Vill upprepa detta: En språkresa är en resa där man får lära sig ett språk lite mera, inte som en jäkla semester!!

Kommentarer
Postat av: natta

allt fint tack hur mår du själv :D

2010-01-19 @ 23:35:35
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0