I want to fall in sleep

Jag är übertrött nu, efter att varit på det där mötet. Synd nog följde inte Sandra med så jag fick åka dit ensam. Men det var rätt okej stämning där inne. Ledarna bjöd på en väldigt god smörgåstårta.. mums! Vi snackade inte så mycket egentligen. Bara att vi kommer ordna ett "Minidisco" som vi kallar det för en skola. Vi har det för att tjäna pengar förstås! Så det ska jag vara med och vara angagerad på, kommer bli jättekul!

Så nu har jag en hög med läxor på bordet. Kanske bäst att göra dem nu ? Kemin om syror och baser är det enda jag kan göra. Engelska-och tyskalektionen kommer jag inte kunna vara med på eftersom att jag ska vara på ett möte klockan 13:15. Så jag åker vid.. 12:50 ? Neej.. 12:45 kanske. Äsch, jag vet inte! Soft att slippa tyskaförhöret eftersom att glosorna är ganska så jobbiga, för att man skulle lägga artikel före (die, der och das). Humaligen vad jobbigt! Haha. Men dags för mig att plugga så ni får ha en fortsatt bra onsdagskväll!!

Notera att bilden är suddig och att jag har påsar under ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0