Jäkligt tufft nu

Min uppdatering börjar bli förjävlig på sistonde! Förrigår, hrmf.. okej. Igår, sabbade det till sig och idag blev det värst! Men allting beror på skolan, har en himla massa nu. Det är läxor, det är skola, det är möten, det är sälja.. det är mycket nu för tiden. Och ibland vill man bara koppla av, precis som jag har gjort idag! Från och med idag, blir uppdateringen låg. Men jag ska samtidigt försöka hålla mig så uppdaterad som möjligt!

Jag har nyss klivit ur ett varmt bad. Var ett himla tag sedan, så det är extra skönt! Sitter i sovkläder och är redo för att unna mig det sista av kvällen. Lyssna på musik och läsa en bok! Imorgon blir det att påminna pappsen om att hyra skidor till "skidresa-för-en-dag", med klassen som är på torsdag nästa vecka. Ska åka ända bort till Bjursås, 4 timmar med buss. Många i klassen tycker att det ska bli kul att åka buss med klassen - men jag kan lova dem. Långfärdsbussar är det hemskaste som finns! Det är obekvämt och man vill bara komma fram! Även om man har någon att snacka med, man kommer tröttna så fort.

Okej, börjar bli lite sur nu! Innan jag får värsta rycket så får jag stänga av datorn. Godnatt på er sötingar!

Kommentarer
Postat av: natta

vem är din favorit?

kenza? Kissie? Blondinbella?

var gärna med o svara, kul och se vem bloggnarna gillar bäst.

2010-01-27 @ 15:22:48
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0