Jaså..

Hallå!

Har varit så ouppdaterad idag, fastän jag har varit hemma. Det gick inte att vara med Jannie idag eftersom att det inte gick några bussar, så det får bli imorgon istället. Får även vakna lite tidigare eftersom att vi hade tänkt att möta varandra vid 12:30.

Så under dagen har jag bara varit hemma och nästan somnat. Det har inte hänt någonting idag! Men imorgon blir det en ändring, hoppas jag! Rasmus är med kusinen Fredrik och de är rätt tråkiga. Men ibland är det kul att snacka med Fredrik eftersom att det går att snacka åt att möjligt, och garva efteråt. Haha. Egentligen ska han hem nu, men han stannar. Fredriks mamma smsade "Du ska hem nu", så Rasmus sa "Skriv att du blev våldtagen" (NO OFFENCE) så man garvade litegrann. Skulle inte förvåna mig ifall Fredrik skrev det. Haha!

Imorgon skriver jag i bloggen också. Kanske något mer intressant (not), men vi får se ;)

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, allt bra med dig?:)

2010-01-04 @ 10:04:49
URL: http://mittwonderbaraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0