Jobbiga minnen får man ta ibland

Sitter och lyssnar på en massa låtar jag lyssnade på för två år sedan ungefär. Då jag mådde som sämst eftersom att många inte kunde acceptera mig hur jag var. De tyckte om att driva mig till vansinne och få värsta utbrottet. De skrattade åt mig när jag grät, de skrattade åt mig när jag var panikslagen. Jag hade inte chansen att få ge igen, eftersom att de var svåra. De var fler än mig. Fem mot en, fegt.

Denna tid är då över. Men man kommer alltid bära med sig det här. Jag har varit den utstötte sedan dagis, jag har varit den udda. Jag har varit försökskaninen. Och tiderna från dagis och mellanstadiet kommer jag ha med mig. Man kan inte skaka sig loss, men man kan gå vidare med ett stolt leende på läpparna. Som jag gör nu.


Fonky Fresh - Tänk alla gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0