Lirat klart på keyboarden

Jag ställde fram keyboarden och spelade litegrann. Sedan började det bli lite långtråkigt, eftersom att jag kan bara några få låtar. Vet ni läsare någon hemsida där man kan hitta keyboard tabs ? Alltså, låtar som man kan spela på keyboard. Dock kan jag inte läsa "klassiska" noter, bara A B C, C# D# F# etc, ni fattar. Jag kan bara läsa av "bokstäver". Så vet ni någon hemsida, lämna en kommentar genast! Skulle lätta litegrann.

Alltså, tiden har gått snabbt från september till december. Men nu börjar tiden gå sakta tycker jag. Det känns som om jag har haft jullov i .. tre månader känns det som, istället för tre veckor. Fast det känns ju skönt, det är inte precis negativt. Men man hoppas på att tiden går snabbare när jullovet är över. Och det som är mest ovanligt - jag har inte irriterat mig på snön i år. Jag har inte tänkt på "Åh, nu vill jag ha sommar. Ge mig sommar". Jag vet inte riktigt. Många vill att snö ska bara vara på jul och nyårsafton, sedan ska den bort. Så tyckte jag förra året, men nu.. nja. Snön får stanna kvar till sportlovet i år också, tycker jag!


Randome-bild hos Jannie. Mwoahahha.

XOXO är borta på "välja bild" blallaal.a.a. Orkar inte ladda upp den igen, så ni får nöja er såhär ;) Riktigt proffsigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0