Sommar, vår, Taylor Swift

Vi alla har låtar som väcker alla sommar-och vårminnen. De låtarna man lyssnade på när man stekte i solen, var på utflykt med sina vänner - tog en fika, badade i sjön.. ni förstår. Taylor Swifts låtar får de känslorna att dyka upp. Hey Stephen, melodin påminner mig om värmen, konstigt nog. Jag älskar verkligen låten! Så underbar! Our Song - en underbar melodi som man blir glad av, den låten påminner mig om alla kvällsaktiviteter när solen börjar gå ner. När jag spelade brännboll med flera andra, åkte ner och badade på kvällen och mycket annat. Åh, jag saknar verkligen värmen! Kunna känna hur man snubblar med fötterna på asfalten så känner man ljudet av grus, känna gräsets doft blandat med alla blommor.. Känna hur solens strålar bränner på ens hud. Ge mig värme!

Our Song


Hey Stephen


Självklart bjuder jag på en bild från sommaren 2009!

En sommarnatt - på Sandras båt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0