Suck, suck.. språkresa

Jag sitter fortfarande och drömmer mig bort till LA. Okej, man kanske inte ska drömma sig bort till alla aktiviteter utan också alla engelskalektioner. 20 ggr/vecka är det, och en lektion är 50 minuter. Det ska bli kul (om jag kan åka på språkresa) att få lära sig engelska ännu mera. Ett av mina favoritämnen i skolan, dock är det brittiska. Men på språkresan ska det talas riktig engelska! ;) Snälla - jag måste spara pengar! Jag vill åka bort den här sommaren eller nästa!


Santa Monica, LA (TITTAAAA!! OwO)

Yaaay 8'D

Vill åka till LA nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e jätte ledsen men jag tror aldrig att du kommer komma till LA du har ju lixåm INGEN kontakt där å din engelska suger så there i sayd before someone else did du passar i sverige där du kan sitta och sticka strumpor lika gråa som din chans i LA Sorry had to make it clear;)

2010-01-19 @ 20:45:10
Postat av: isa<3

Fan va taskigt du har like stor chans som alla andra!!! moget å heta anonym oxxå!

2010-01-19 @ 20:46:31
Postat av: zenobia

hmmm anonym du låter lite grann som linn på språket ;P

2010-01-19 @ 22:10:14
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0