Tik Tok, I'm a clock

(En väldigt random rubrik)


Hallå alla underbara människor!

Jag är hemma från skolan. Mjo, dagen har varit bra. Bästa lektionerna var helt klart SO och syslöjd. På SO såg vi på Troja och jag är lite beroende av den filmen. Sjukt bra! Och på syslöjden har jag nu hunnit börja med kjolen. Man får hoppas på att den sitter på mig också! På idrotten dansade vi bugg (igen!) och det gick lika bra som förra veckan. Händerna i tröjärmarna, fortfarande har "manshänder"-rädslan inte gått över för mig! Det måste den nog göra någongång. Men iallafall - nu sitter jag här, uttråkad och allting annat tråkigt efter den lyckade skoldagen! Jag ska strax skriva en liten berättelse. En Twilightinspirerad, fast inte Edward och Bella. Jasper och Alice, faktiskt ;) Älskar dem enormt mycket så jag tänkte skriva en liten trudelutt. Jag struntar i projektet där jag skulle skriva en berättelse om våld och så.. allt för jobbigt och jag är inte alls van vid att skriva om det ämnet. Kärlek är det enklaste. Får säga det till min mentor imorgon!

Jag skriver lite senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0