Hej o hå!

Det var så -> <- på att min blogg skulle se störd ut. Men eftersom att jag är halvproffsig på kodmallen *host* - så blev det inte det! Nej, men jag måste ta igen min blogg litegrann. Jag kan inte låta statistiken sjunka allt för lågt. Nu går statistiken som en rak linje på 8an. Det känns inte så kul, men redan imorgon ska jag ta igen om jag hinner. Bloglovin' knappen gick bort - men det får den lov att göra. Lägger in den igen någongång under slutet av den här veckan.

Så ingen fara, inom sinom tid kommer min blogg vara precis som den var. Det är som sagt sommarlov och det lovet ska man ta vara på. Vi får ju inte 10 veckors ledighet annars. Well, well.. ska kolla om usb-kabeln funkar till min mobil nu, så jag kan överföra foton eller något. Jag är ledsen för att det inte finns några bilder, men som ni såg nu vad jag skrev - usbkabeln är lite sajk off. No worries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0