Bara en randomlista.

1. Vad heter du?
Isabelle
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Som min kusin heter - Angelica. Har alltid velat!
3. Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Ingen aning..
4. Vilket stjärntecken är du?
Skorpion
5. Vart bor du?
Stockholm
6. Bott utomlands?
Nej
7. Flyttat antal gånger?
Bara när jag var liten..
8. Vart skulle du vilja bo?
 USA eller högre upp i Sverige.

Utseende
1. Hur lång är du?
158 cm
2. Hur mycket väger du?
Pff.. ingen aning!
3. Hårfärg och frisyr?
Typ.. rödbrunt ? Rakt och lugg
4. Ögonfärg?
Blågröna
5. Mest nöjd med?
Mina ögon
6. Minst nöjd med?
Näsan och mina naglar
7. Skostorlek?
38-39
8. Glasögon?
Yesbox, fast använder inte dem så ofta
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Nej, vill inte heller
FAVORITER

1. Filmer?
Twilight, New Moon och Last song, typ..
2. Låtar?
Gammalt som nytt. Allt - fast just nu: K'NAAN - Wavin' Flag
3. Årstider?
Sommar och vår
4. Mat/dryck?
Favoritmaten är nog tacos, drycken är Fanta Exotic ♥
5. Djur?
Katt och hund
6. Färg?
Röd och varma färger
7. Parfym?
Christina Aguileras, Blue Claude Monet och 1661 Pour Femme
8. Tv-program?
Gossip Girl och Vampire Diaries
9. Sysselsättning?
Umgås med kompisar och lyssna på musik
KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Min vårjacka från Gina
2. Vad använder du just nu för skor?
Mina nyinköpta ballerina från Skopunkten
3. Favoritfärg på kläder?
Allt som funkar!
4. Favoritmaterial på kläder?
Denim, Ull, Bomull.. mycket! ;)
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Oj.. jag har ingen aning.
6. Favoritaffärer?
H&M och Gina
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Inte mycket ;)
8. Favoritmärke?
No idea
GREJER

1. Plånbok:
Hahah.. jag tror inte ens att jag har någon!
2. Tandborste:
Grön/vit/orange + tungskrapa (a)
3. Smycken:
Älskar halsband
4. Solglasögon:
Ska införskaffa pilot och raybans!
Underkläder:
Det mesta
6. Nagellack:
Rött, svart och pastell
7. Mp3:
Sönder ;'/
Mobil:
Sony Ericsson W302 - suuuger! ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0