Dear John - respons


Handling: En arg rebell, John hoppar av skolan och tar värvning inom armén, bara för att han inte vet vad han ska göra med sitt liv. Det är tills han träffar sin drömtjej, Savannah. Deras ömsesidiga kärleksaffär växer snabbt stark och Savannah lovar att vänta på John tills han har avslutat sin tjänstgöring inom armén. Men 9/11 förändrar allt. John anser att det är hans plikt att ta värvning igen. Under den långa tid som John är borta förälskar sig Savannah i en annan man. När John kommer hem igen inser han Savannah är hans livs stora kärlek trots att hon är gift med en annan – och tar i och med det hans livs svåraste beslut.

Respons: Filmen var så söt! Deras kärlek till varandra kan man knappt uppleva och hjärtat blir så lätt. Man önskar själv att man har en pojkvän som John (.. och som ser ut som Channing Tatum!). Det finns ingen nackdel med filmen. Den är söt, sorglig - typisk kärleksfilm, som jag älskar! Filmen får 5 av 5 hallon!


Channing Tatum - raaawr, säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhhh ja de va inte lite het kropp :P

2010-06-14 @ 20:42:29
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Måste se den när jag är ledig :D

2010-06-15 @ 19:14:56
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: Carro

AAAAAAAAAAAAAAAAH jag svimmade pga honom i filmen och nu svimmade jag igen.



Hahaha D:

2010-06-15 @ 19:53:06
URL: http://carcuurodpana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0