Häärlig tisdag!

Sista veckan innan sommarlovet är den bästa, fast ändå den onödigaste. Idag var det en mysig dag. Musik som första lektion och därefter såg vi på film på NO. 1,5 timmes rast och sedan var det fotbollstunering. Jag var med tillsammans med några andra från min klass och en annan. Vi slog ihop C's 6-7or. Tror ni att vi var bra ? Nej, det var vi inte! Jag spelade på högermittfält och sprang som en idiot men fick aldrig en passning. När man spelar fotboll är det smartast att spela breddspel - näe, vårat lag spelar ju mitt i. Så samtidigt som jag sprang så skrek jag "BREDDSPEL" men de visste tydligen inte vad det var. Suck..

Men iallafall, vårat lag kom först längst ner! Congratz! Med förlusten ska jag käka lite mellis och därefter dunka musik på Spotify. Ringa ett samtal till Linnea. Ha det!


Old pic, my teddybear and I ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0