Mina sommarplaner

Det är mycket som händer i sommar. Då är det lite bloggning. Här berättar jag mina sommarplaner för er!

Midsommarafton: Hemma, bjuder hit pappas kompis/ar och äter middag tillsammans, och glass och jordgubbar till efterrätt!

30/6: Åker till mamma och stannar där i två-tre veckor. En massa shopping, förhoppningsvis Kolmården, hahaha! Käka glass, sola, bada.. (a)

Ca 26/7-29/7: Åker till faster och har allmänt kul där! Badar, småshoppar, rider häst..

30/7: Min andra faster och kusin kommer till Sverige och bor hos oss i någon vecka. Blir en massa aktiviteter: Sol, bad, shopping, förhoppningsvis kryssning eller djurpark.

Glad sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0