Sommarlistan - kopiera och svara :)

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Sjön/havet eller i parken när solen skiner ♥

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- På dagen: Sol och bad. På kvällen: umgås med kompisar och grillar förhoppningsvis tillsammans. Spela lite kubb och brännboll och ha kul! Mysig sommarkväll, med andra ord.

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Marinerad kött.. mumma!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Massa planer. Sol och bad. När faster och kusinen kommer hit drar vi antagligen på kryssning eller varför inte någon djurpark ? Åka till Gröna Lund ♥ Hänga med kompisar.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos och färgglatt!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Grilla, åka ut med sin båt, camping..

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- En gång när jag och Linnea åkte till Hudiksvall för att se på våra bröders cup. Jag fick bo i hennes familjs stuga och vi hade überkul. På kvällen spelade vi minigolf och gissa vem som vann: Linnea. Gissa vem som blev sur: Jag. Men grymt kul var det! ♥

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet - hääärligt!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Jordgubbsglass, vaniljglass, päronglass.. eller bara Magnum eller Twister ♥

10. Vart går din drömsemester?
- Ingen aning. Fast Dubai vill jag så gärna åka till!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det där med tävlingar är inte rikitgt min grej faktiskt, tyvärr "/



Jag är i störta behov av ny design, vet ud nån som gör eller har du nåra tips? tack på förhand :)

2010-06-13 @ 23:17:01
URL: http://myysiigast.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nej vädret har inte varit på topp men jag har haft en superbra helg ändå;D hur ser dina planer ut idag då?

2010-06-14 @ 09:42:50
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Cajsa

inte denna gången. :)



Rösta gärna på min bild..

2010-06-14 @ 11:32:26
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0