Språng hjälper mot allergin!



Hallå allesammans!

Har just kommit hem från en springtur - vet inte alls hur långt, men någon kilometer iallafall. Träningsvärk i benen men jag mår toppen! Jag var jättetäpp i näsan innan, men när jag sprang så hjälpte det. Jag måste ta igen med språnget för att jag ska orka simma och så. Bra kondition behövs det i simning! Anyway, anyhow. Jag måste plugga lite nu; matte och namngeografi. Ska peka ut minst 10 länder i ASIEN. Yeah, right. Hur ska jag kunna peka ut Afghanistan osv. ? Impossible. Tränar genom datorn och på papper - så, vi hörs väl antagligen senare!

PS. Har fått min skolavslutningsklänning nu! Überfin! Den får ni se den 10 juni på morgonen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0