Stopp! Lägg av!

Jag behöver skriva av mig en massa nu, jag känner verkligen för det. Jag får snart.. ryck på allting. Jag är så jäkla trött på allting! Jag kan inte ta skämt längre. De är alldeless för överskattade och irriterande. Jag kunde ta emot skämt förut och se det som ett skämt, men inte längre. "Emo", "du är tjock" osv.. och därefter säger att han/hon skojar. Hur ska jag kunna se det som ett skämt ? Ni sänker mig, vafan! Ni får mig tänka att det är något fel med mig. Att jag inte ser bra ut, att jag inte lyssnar på rätt musik (fastän jag lyssnar på precis allt), att jag inte beter mig som en normal människa.

Lägg av, säger jag bara! Ni fattar väl själv att jag inte pallar till slut ? "Behandla andra som du själv vill bli behandlad", ett uttryck som är sann. Håll er till det och förstå. Jag orkar inte!


Kommentarer
Postat av: julia

asså inte för att vara dum eller klaga eller nått.. men du säger själv typ ba tjockis och sånt till folk :s

2010-06-03 @ 19:37:08
URL: http://expensiiiive.blogg.se/
Postat av: Isabelle H

IDIOTER stavas deras namn. Har de ingen hjärna eller?

EMO är desamma som Hiphop, och att du? Tjock? SKULLE INTE TRO DET. Vafan, skit i dom, jag vet att de e assvårt men raise your finger and stand up for urself! Det är inte ens skämt.

2010-06-03 @ 20:34:15
Postat av: Isabelle H

IDIOTER stavas deras namn. Har de ingen hjärna eller?

EMO är desamma som Hiphop, och att du? Tjock? SKULLE INTE TRO DET. Vafan, skit i dom, jag vet att de e assvårt men raise your finger and stand up for urself! Det är inte ens skämt.

2010-06-03 @ 20:35:45
URL: http://isabelleh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0