Svar på tal

om de inte är för privat, bor du aldrig hos din mamma annars?

SVAR:
Well, lite privat är det men jag ska försöka att inte läcka ut för mycket information. Jag bor hos pappa och jag trivs här hur mycket som helst - mamma bor 8 mil ifrån med sin pojkvän och jag åker dit sällan. Förut var det ofta, men eftersom att det har hänt en sak (som jag inte tänker berätta), så har besökanden minskats. Det var ett år sedan jag åkte till mamma senast pga. den här saken. Så jag har saknat henne jättemycket och ser framemot tills jag kommer! Efteråt jag har varit hos henne ska jag åka dit oftare. Mamma är ju fortfarande mamma - och en dotter vill ha mera tid med sin mamma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0