Buffalo soldier, in the heart of America

Godmorgon solstrålar!

Jag blir hemma idag med medicinen och pappa. Hunden kom hem igår med en strut lika stor som en parabol! Han var inte nöjd alls och han pep. Och det är så synd att han inte kommer förbi lika enkelt med den här struten. Man får inte skratta åt honom just nu, även om han går rakt in i en vägg - det gör bara honom mer ledsen. Behöver bara säga det. Han ska ha den här struten i 10 dagar, men han kommer vänja sig.

Pappa var så snäll att han köpte våffelmix, ananas och blodapelsiner till mig igår! Våfflorna smakade sjukt gott igår - jag åt 3 stycken. Oemotståndligt gott! Vi har lite våfflor kvar i kylen. Mums! 

Min slemhosta har inte gått över alls. Och jag måste snyta mig var tionde minut om jag inte har tagit nässpray. Jag måste nog ta hostmedicin fastän jag verkligen inte vill. Suck..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0