Don't stop believin' <3

Godmorgon!

Har just ätit frukost, klätt på mig och borstat tänderna. Resten av fyrtio minuterna tänker jag sitta här vid laptopen. Jag vill så gärna se på tv, men nu har någon av mina familjemedlemmar slarvat bort den. SUCK! Men det är lungt, istället kan jag lyssna på musik. Dunkar Journey - Don't stop believin', återigen - en underbar låt! Juste! Idag har jag simträning. Hmm.. det ska bli kul, men jag ser inte simning "Jag älskar simning" utan mer som att jag går på en sport. Det är kul - och väldigt nyttigt ;) Pappa är ledig idag, efter två veckor. Förtjänar fyra dagar ledighet!

Gud, jag vet inte vad jag lyssnar på nu. Jag sitter och skrattar för mig själv. Tydligen är det Ke$ha - Tik Tok Chipmunk Version. Gullungarna från Alvin och Gänget sjunger - bästa versionen! Teodor, min bebis! Nej, men nu ska jag fortsätta. Ska även öva till engelskaprovet - ni är gulliga om ni vågar önska mig ett lycka till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0