I have to take a nap

Mina ögonlock känns bara tyngre och tyngre. Hemskt att vara sjuk - måste vara det värsta som finns ? Min täppa näsa har läkt sig men slemhostan är kvar. Dock har jag inte tagit hostmedicin men jag känner ingen lust att ta det heller. Det är så äckligt och.. åh, man ryser bara vid tanken på det! Jag väntar med hostmedicinen. Ska gå och vila mig en stund tills Bamse kommer hem, antar jag. Stackaren har varit hos veterinären sedan klockan 8 imorse. Killen måste nog vara väldigt trött. Jag hoppas på att han kommer hem idag - jag vill verkligen inte att han ska övernatta där!

Jag har inte visat mina kattungar än för er! Här bjuder jag på en bild när de matas ♥

Kommentarer
Postat av: ELINA - Dalkulla

Ja visst är dom :)

Åh, dom är söta dom med :) Mysigt med kattungar!

2010-03-26 @ 15:13:28
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0