Illamående

Jag kom hem från skolan för.. en kvart sedan. Jag slutar egentligen 15:15, men jag var och är illamående. Efter syslöjdslektionen snurrade jag runt väldigt snabbt - och därefter försöka gå. Jag gjorde det några gånger att jag blev illamående. Känner mig ganska hängig just nu, kanske ta en alvedon eller något. Som tur är gick det bra i skolan. Vi fick hem våra kostdagböcker, vilket jag absolut inte gillar. Man ska skriva vad man äter till frukost, lunch och middag. Även det man småäter. Man ska fylla i om man har rört på sig, om man har tränat, vilken tid man gick och la sig och när man vaknade. Och det här ska jag fylla i tills söndag. Inte, inte, inte kul! Så om ni ursäktar mig, ska jag göra våfflor med min brorsa och skriva i det jag har käkat hittills. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0