Inte många dagar kvar..

Sportlovet är snart slut och allting har gått så snabbt. Jag har haft riktigt kul och det sägs att: Tiden går fort när man har roligt. Jag och Sandra längtar tillbaka till Hassela. Jag har saknat alla backar, särskilt de röda. Jag har även saknat alla kompisar som jag hoppas på att jag kan träffa igen. Vi hade så himla kul där uppe! Festen - OMG, vilka minnen. Dans non-stop. Jag ska höra med Sandra om vi kan följa med nästa år. Visst, vi måste sälja igen men det var definitivt värt det!

Förutom det, vill jag säga godmorgon. Jag vaknade för någon stund sedan och har fått i mig frukost. Oboy med macka, yummie! Nu ska jag duscha och klä på mig för att sedan dra mig ner till centrum. Jag måste köpa den där skjortan jag visade er igår - I love it! Känns som om jag har morgonparty när jag lyssnar på Journey - Don't stop believin', det måste vara världens bästa låt. Vilket budskap. Jag lade in låten på bloggen för några månader sedan, och jag hoppas att många av er lyssnade till den! Här kan ni klicka er till inlägget.

Dags för duschen för mig! Jag återkommer när jag har kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0