Isabelle is back on track!

Jag är ledsen för en dålig uppdatering. Jag har umgåtts med Sandra hela dagen idag - vi har inte träffats på över en vecka, så det var bara att berätta varför man inte kunde ses och vad som har hänt den senaste tiden! Men det är ganska viktigt att inte träffa sin bästavän varje dag, då kan man testa sin vänskap. Känna hur starka vänskapsband man har. Man får lov att smsa och chatta med varandra såklart - men ses.. det är viktigt att prova ibland! Tycker inte ni det ?

Sandra lät mig prova blodapelsin idag. Jag var ganska skeptisk över frukten men när jag provade smakade det hur gott som helst. Näst godaste frukten jag någonsin ätit - först kommer ananas, självklart! Har ni någon favoritfrukt ? Isåfall, vad ? Skulle vara kul att veta!


Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0