Min drömprins

Jag har inte sagt detta. Men inatt drömde jag en jättehemsk men ändå jättebra dröm! Hemsk är den för att jag vet att det här skulle aldrig hända. Ja - det var såhär:

Jag var på Jackson Rathbone's bands konsert och jag stod längst fram. Jag filmade och var helt.. galen. Jackson fick syn på mig och log medan han sjöng och jag blev ännu galnare. Han sjöng klart sin sång och jag slutade filma. Efteråt han hade sjungit så fick jag chansen att se honom bakom scenen. Han snackade med mig jättemycket och vi skämtade - som om vi skulle vara världens kompisar. Och så skulle jag gå, för att göra någonting jag inte kommer ihåg, och då gav han mig världens längsta kram. Vi släppte inte varandra. Och så vaknar jag.


Exakt så såg han ut i min dröm.. älsklingen ♥

Drömmen kändes så himla verklig. Förutom att Jackson snackade svenska, men ni förstår vad jag menar. Och när jag skulle gå och äta frukost kände jag pirret i magen, som om detta har hänt. Och jag är så sur över att jag vet att inte det här har hänt och att det aldrig kommer hända! Oh my god.. ibland så blir jag bara galen på mina drömmar!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha, känner igen den drömmen x'D Haha, fast jag fick värsta gruppkramen av Jackson, Ben G & Ben J x'D

2010-03-19 @ 20:58:26
Postat av: Isabell

Fin blogg ! X)

2010-03-19 @ 22:15:44
URL: http://jobarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0