Snö, snö snöö....

Touch it - bring it - pay it - watch it - turn it - leave it - stop, format it!

Yes! Jag kan det sista av Technologic-låten! Nu är det bara resten kvar.. Har nämligen ett onödigt mål att kunna hela låten. Men godmorgon på er! Jag vaknade för en timma sedan. Skulle egentligen vara för en kvart sedan - men tydligen var jag så pigg att jag klev upp. Jag har duschat och känner mig en aning fräschare. Idag kör jag på utan smink och håret förblir uppsatt, antar jag. Jag har bestämt mig för att inte ha smink på torsdagar eftersom att det är onödigt - ska hem, tvätta av sminket och sedan åka på simträning. Det är bara slöseri med tid! Idag är det torsdag och de här temadagarna är över. Skönt.

Vet ni vad jag fick se utanför fönstret när jag vaknade upp ? Snö.. Det är lätt snö på marken så jag antar att solen dyker upp idag och smältet det - förhoppningsvis. Jag blir ganska less nu - ge mig vår!!


*host* suddig bild. Men jag gungade med till en låt med laptopen i knät. Omedvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0