Überdålig uppdatering

.. och jag är extremt ledsen över det! Men jag har knappt någon aning om vad jag ska skriva, efter att jag har kommit hem från Hassela. Jag kan inte skriva om Hassela för varje inlägg. Det blir ju uttjatat efter ett tag. Men här lämnar jag ett ganska onödigt inlägg. Kanske intressant för er, men inte för mig ;)

Imorgon ska uppdateringen genast bli bättre. Jag stannar hemma, I guess och då ska jag försöka vara god uppdaterad. Nu väntar jag på att Let's Dance ska börja. Jag håller på Willy - inte för att han dansar så bra, men han är så kul! Höhö, en med god humor ska vinna annars är det en dålig vinst. Jag har även smörjt in mitt ansikte med Nivea Creme för att min hy är ganska .. torr. Så det behövdes.

Höhö, just det! Min bror lyckades vara inlåst på toaletten här hemma. Och det gick verkligen inte att få upp dörren så han fick ta "fönstervägen" - ganska svårt att förklara. Så nu är dörren inne på toaletten låst, och det sämsta för räkningen är: Lampan är fortfarande tänd. Hoppas att kvatersvärdarna kommer hit och fixar dörren! Men humorn var ju när han var inlåst - jag kunde inte låta bli att skratta. Så snäll som jag är!


Återigen ett foto från Hassela - on tha party. Veronica, Erika, Sandra och moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0