Urdålig uppdatering

Jag har varit utanför datorn idag. Jag och Zenobia var med varandra och det behöves. Vi stack ner till centrum. Jag ville kolla efter ett par gladiatorskor (om nu inte pappa vill beställa från hemsidan). De från H&M såg förjävliga ut än vad de ser ut på bild. Det var även ett par svarta, men de var inte snygga. På DinSko var faktiskt allihopa okej. Deichmann Sko var det ett "nja". Jag har nog inte lust att gå runt i deras. Men jakten fortsätter. Nästa ställe blir Skopunkten!

Jag gick även in på Gina Tricot och hittade en übersnygg jeansjacka som måste fyndas till våren! Finner inga ord hur snygg den var. Måste även köpa jeansshorts därifrån.

Just det! Varför visas inte Gossip Girl idag ? Vet någon det ? Har de bytt dagar ? Säg om ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0