You know my weakness..

Godmorgon solstrålar!

Solen skiner inte idag. Jag antar att den är söderut eller norrut, men inte här och det känns inte okej. Det är minusgrader idag och min klass ska promenera. Hrmf.. musik i öronen så går det bra. Jag är ganska less på vädret just nu, det var ju jättebra väder i en hel vecka! Suck.. Men jag har inte bara deppat. Jag har ätit frukost och klätt på mig. Ska egentligen duscha idag men jag orkar inte. Jag känner mig ganska halvdöd. Jag får duscha ikväll antar jag! Jag lyssnar på Daft Punk - Technologic, den låten som kommer på Telenor-reklamen. Buy it, use it, break it, fix it.. jag tycker att den är så cool! Låten går bara som den går i refräng och verser. Sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0