Gröna Lund 2010

Oh, damn! Grönan är verkligen mitt andra hem! Jag känner mig som en femåring på nytt varje gång jag är där! Åkte nämligen dit idag tillsammans med Linnea, brorsan och hans kompis. Var überkul! Provade Insane i år och jag kan säga er: Mina ben skakade som bara den innan, men när jag åkte den var det läskig men kul på samma gång!

Blev besviken på Pop Expressen i år - det gick inte lika snabbt som det alltid gjort. Men .. ja. Sånt händer. Jag åkte min älskling Extreme 3 gånger. Insane 2, Berg-o-dalbanan 650 000 gånger. Hahah! Jag funderade på Uppskjutet men insåg hur högt det var. Får nog ta det nästa gång jag åker!

Har några bilder att bjuda er. Blev några få - men jag är inte en sån som fiskar upp mobilen och fotar när jag är på ett kul ställe som Grönan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0