Jag äääälskar att sjunga

Om det är något jag älskar är det att sjunga. Så fort en låt spelas som jag vet om, blir det som en reflex att jag sjunger. I skolan sjunger jag ibland ganska seriöst eller oseriöst. Men hemma är det seriöst som gäller. Sjöng just karaoke från Y-tube bl.a The Fray - Look after you. Älskar att sjunga!

Ja, kom ju hem från öppet hus på skolan - och jag hade skitkul. Bandet som spelade, mina kompisar då, var verkligen superbra! Det kom som en chock att två av mina kompisar kunde sjunga bra - grymma, fan! Haha.. måste nog vara deras största fan. Haha. Och så var det min tur att spela keyboard. Hmm.. haha, gjorde bort mig en hel del - snubblade på noter och så vidare. Men jag bjöd på mig själv och så, då fick jag en massa komplimanger! Kul!



Bara bilder på bästa bandet ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

Tack men vi va inte direkt i toppform för guuuud va nervösa vi va(Vi=amanda)men iaf ;) <3

2010-05-25 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0