Jag är trött på skitväder!

Godmorgon på er!

Jag råkade vakna tidigt idag - eller, jag vaknade men jag kunde inte somna om. Sov från halv tolv till nu. Hoppas att ni mår bra ? Jag mår väl si så där. Vädret påverkar mig rejält faktiskt. Vid soligt väder är jag jätteglad och vid regnigt är jag sur. Idag är det regnigt.. suck. Jag kunde höra när jag vaknade att regnet smattrade. Inte en lika härlig morgon jämfört när solen stiger in, eller hur ?

Ska strax ner och äta frukost. En rostad macka och oboy. Efter det kollar jag på teve och sitter vid laptopen samtidigt. Jag har ju den i mitt rum nu! Haha.. Nä, nu måste jag fixa att ta kort med webcameran! Enheten är inte tillgänglig, säger dem. Jodå, det är den! Grr.. så jag orkar inte ta kort med digitalen eller mobilen. Så ni får räkna med gamla bilder..


Grönan 09', haha.. never forget! Vi möts snart igen, vid juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0