Jag avskyr alla datorer i mitt hus!

Varför, varför, varför var pappsen tvungen att radera allt på datorerna för att skaffa Windows 7 ? Ta kort från laptopen fungerar inte för det är något med enheten - och alla bilder har raderats. Samma sak med de stationära. Suck..  Det bästa är att pappa har fixat mobilt bredband - så då kan jag nästan ta laptopen till mitt rum och blogga direkt from my own bed eller något liknande! Tror jag gör det ikväll, för min kompis syster är ensam hemma ikväll och lär ha tråkigt. Får nog chatta med henne ikväll eller något!

Pappa köpte glass åt mig - aw.. han är så snäll när min bror sover över hos någon annan! Eller, pappa är alltid snäll.. men han är ännu snällare när bara jag är hemma. Love u, daddy ♥ Nej, men nu ska jag väl ner och ta en glass, sno laptopen och samtidigt se på teve. På tal om teve: Är det Jersey Shore idag ? Hoppas!


Bjuder bild från somras. Dock var inte den här på datorn utan i mitt album på "bloggen". Mitt hår är sajkoff, och så kort! Äter smultron om ni undrar!

Kommentarer
Postat av: TOVE

sv: hih tack dsm :D okej tack för svar!

2010-05-28 @ 21:59:23
URL: http://towiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0