Saknar vintern, litegrann..

Om jag får erkänna själv så saknar jag vintern. Jag vet att det var jäkligt kallt, men enligt pappa så är det en sådan vinter som det ska vara! Kallt och mycket snö - precis som i Norrland. Jag kollade in gamla foton från vintern och det får mig att påminnas om julafton, första snön och nyår. Jäklar, vad glad jag var på julafton!


En väldigt kall promenad med hunden i december. Nästan så att jag saknar. Nej, jag får inte sakna vintern! Jag ska längta efter sommaren. Men jag hoppas på att det blir en sån här vinter det här året. Det är kallt och väldigt mycket snö - men återigen, det är sådan en vinter ska vara, enligt fd. Norrländaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0