The Last Song: Respons


Idag såg jag på Last Song med Malin och Linnea. Såg även lilla Zenobia på biografen. Jag var riktigt excited när jag satt i biografen, jag visste inte alls hur filmen skulle börja. När den började så satt jag och var nästan hyperventilerad. Okej: Nu till responsen då.

- Filmen var verkligen sjukt bra. Den var både sorglig och rolig - men det var nästan för många skämt och skratt. Men man förstod filmen och det kom en hel del tårar. En rörande film från en rörande berättelse. Last Song måste vara en av de bästa filmer som jag har sett! Jag rekommenderar den starkt för allihopa. Värmer hjärtat, tårar rinner och man känner en viss medkänsla. Sådana filmer älskar jag!

Last song får 5/5 - trots små skratten, men äh.. det är bara jag som är tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0