Tuff träning.. oho!

Skönt att vara hemma igen! Det blev en tuff träning i simhallen och jag hängde inte med alls på passet. Men konditionsträning är alltid tufft! Konstigt nog är inte mina armar lika döende som förra gången. Hmm.. passet kanske inte var så tufft ?

Annars har jag klivit ur duschen och klätt på mig myskläder. Mjukisbyxor och svart linne. Mitt hår väntas att bli torrt så att jag kan borsta ur det. Hårfönen sliter så mycket på håret! Sen är det dags för middag nummer 2. Man blir extremt hungrig efter träningar! :)

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon isabelle:D Sovit gott?.. jag hade värsta natten på länge pimplar kaffe haha XD :)

2010-05-07 @ 10:17:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0