Besökare sjunker pg.a dålig uppdatering

Jag vet inte riktigt vad som händer just nu. Allting känns bara kaos och jag tål ingenting. Tyngd har klamrat sig fast på mina axlar och det krävs tid för att få bort det. Fortfarande har jag en dålig uppdatering, det ser jag på bloggen och på statistiken. Allting är mitt fel. Jag orkar inte mer, jag känner bara press, press och ännu mera press. Men från och med idag så ska jag uppdatera mycket bättre. Och inte bara vardagsbetraktelser. Men ibland får det lov att vara det. Men just nu behöver jag vara ensam ett tag och bara ta det lugnt. Försöka lämna det som hänt till det förflutna, vilket är svårt. Men det kanske kan funka bara för den stunden ?
Sen ska jag skicka julkort till farmor & farfar, mormor & morfar, moster och familjen, pappa, kompisar.. med mera. Också ska jag ringa Sandra, för att dessutom ge henne ett julkort och fråga ifall vi kan gå ut och sälja våra polkagrisar. De behöver bli utsålda snart, nu i juletid. Man kanske ska sälja dem dagen innan julafton ? Perfekt tajming! Eller, jag vill nog umgås med vännerna. But, who knows ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0