Såhär kan det gå..


Jag kikade runt på youtube och hittade detta klipp. Tänk vad det finns för idioter på nyårsafton! Jag hatar att se detta klipp eftersom att det är hemskt.
Jag tycker att nyår är jobbigt. Det är jobbigt att höra ljuden av raketer och känna rädslan att man kan bli träffad. I år vet jag inte vad jag ska göra. Om jag ska vara utomhus eller inomhus. Det räcker väl att se raketerna från fönstret ?

Vad tycker ni om nyår ?

UPDATE: Klippet har inte hänt på riktigt. Det är fejk eftersom att det är en reklamfilm, men detta kan hända!

Kommentarer
Postat av: soffeh ♥

Shit, blev asrädd av videon! trodde det var på riktigt (a'

2009-12-27 @ 20:10:46
URL: http://sofiaoandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0