..



Min bästa sommar var defenitivt sommaren 08. Jag har mest minnen därifrån. Det första som kommer upp är när min faster och kusin kom över. Vi åkte Birka Paradise 23 juni till den 24e och allting var helt perfekt. På båten dansade jag och min fasters kompis på dansgolvet .. gud, jag bara blickar tillbaka. Det var också den sommaren jag åt min första Ben&Jerry glass - Chocolate Fudge Brownie. Jag minns även när det var "Isabelle, Malin & Linnea", vi var liksom.. ett. Vi bråkade ofta men vi blev alltid vänner igen. Jag minns när vi umgicks med flera andra på en sommarkväll och jag njuter av att blicka tillbaka till detta. Varm sommarkväll och jag hade t-shirt på mig. Vi hoppade studsmatta och hade hur jäkla kul som helst. När jag tänker tillbaka på detta tänker jag på hur lycklig jag var: som en fem-åring.

Vad mer hände under den sommaren ? Jo, alla picknickar i parken. Jag, Malin och Linnea hade väldigt ofta picknickar och satte oss i parken och lyssnade på musik. Vi dunkade bl.a Anton och Affe - Sommaren är här. Vi solade också och pratade. Tyvärr blev det inte så förra årets sommar, vi har alltid haft pickningar tillsammans. 06, 07, 08 - vi skippade 09. Oj, jag minns så mycket när Linnea åkte till Öland. Åh, jag saknade henne så mycket (vilket jag gör varje år) - och jag kände mig så.. nästan ensam. Man känner sig så öppen när man umgås med henne för att.. hon är så himla rolig! Med det tänker jag på då vi tältade utanför Malins hus. När vi grillade marschmallows. Och det här är helt onödigt att komma ihåg men det är så lustigt att jag fortfarande minns det: När vi grillade marschmallows så kom våran klasskompis och sa "Kan ni inte ge en till mig ?", och tiggde och bad. Haha.. glömmer det aldrig!

Sommaren 08 kommer vara en sommar jag kommer ha närmast hjärtat. En oförglömlig sommar som jag önskar att jag kunde leva den igen. Jag älskar alla minnen jag har därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0