"Skolans kändaste blogg" - eller vad ? -.-

I fredags kollade någon in min blogg på datorn. Så nu vet nog hela min klass att jag har blogg. De kommenterar som bara den, över det videoklippet om askmolnet. De ger mig väldigt sarkastiska kommentarer. Så säger han som checkade in min blogg att man ska söka på min blogg, på både youtube och blogg.se. Jag gillar det inte alls. Visst, jag får fler besökare men ju mer besök jag får av dem, desto mer sarkastiska kommentarer får jag.

Det verkar som om min blogg har ryktats på skolan. För idag kom någon gangsta fram till mig och sa: "Åh, vad tycker du om askmolnet då ?". Jag var så -> <- nära på att jag skulle slå till honom. Varför ska man ta askmolnet som exempel ? Jag sa mina åsikter, for god sake! Får man inte uttrycka sina åsikter ? Nej, inte för dem som går på min skola. Jag blir så jäkla förbannad. Jag var så förbannad att jag tog bort videoinlägget, men jag vet inte hur många från min skola som har sett det. Idag tvivlade jag på ifall jag ville ha kvar bloggen. Jag vill inte få dem här kommentarerna, jag orkar inte att min skola kikar in på min blogg.

Men jag vill inte förstås svika er läsare. Jag vill inte kasta bort 6 månaders bloggning. Jag ska se till att de slutar - bara göra någonting. Jag ska inte ta åt mig, men tyvärr gör jag det. Jag orkar inte att de ska hålla på och kommentera allting. Om de vill hålla sig mera uppdaterad av min blogg och vill kommentera mera fast vettigare, klicka på bloglovin' knappen! Jag bli så jäkla förbannad. Nästa person som säger någonting om min åsikt för askmolnshysterin, jag håller min hand på mitt hjärta - jag ger den en rak höger. Så ska jag se till att den personen aldrig någonsin ger mig en kommentar av videoklippet. I'm sure they will get over it. Ingen tycker om att se mig arg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0