Watched my life pass me..


Nick Lachey - What's left of me

Jag känner mig så irriterad. Irriterad på kärleken. Varför den ska vara så svår. Jag känner mig ganska sviken av den. Jag har varit kär gång på gång, men det har varit kortvariga perioder. Men denna gång - det går inte att sätta ord. Jag vill ge upp med kärleken för gott. Jag bara.. orkar inte. Jag pallar inte med trycket. Kärlek är som en vägg som står i vägen och man måste pusha för att få det man vill ha. Men jag orkar inte pusha mer. There's no meaning with it. Många säger att hat är den hemskaste känslan. Men jag säger såhär: Kärlek är den värsta för mig. Man måste chansa hela tiden, och man kan lätt bli sårad, eller bli överlycklig. "Jag är fortfarande ung, och jag har många år framför mig", jovisst.. det har jag ju. Men hur jäkla kul är det att få höra av mina kompisar om deras pojkvänner, höra hur lyckliga dem är tillsammans osv. osv. ? Så irriterad jag blir. Jag hatar kärleken.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag håller mde dej kärlek suger inte för att ja har så många kompisar me pojkvänner men man ser ju många med nån :/



du o jag e lonleys tlsm <333

2010-02-19 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0