I'm not a perfect person




Hoobastank - The reason

Den här låten väcker det förflutna. Det som jag har gått igenom.
"I'm not a perfect person. There's many things I wish I didn't do"
Just den meningen höll jag på att tuppa av. Jag började gråta. Det påminner mig om den Isabelle jag egentligen varit. Den Isabelle som hotade andra, skrek och slogs.. den olyckliga. Många kände sig underhållna när jag skrek och slogs, som om jag vore någon freakshow. Flera gånger ville jag bara dö, men jag var smart nog att inte våga göra någonting illa med mitt liv. Jag vågade inte möta döden. Det var så jäkla svårt för mig. De fortsatte hacka på mig iallafall, och jag ville ännu mera ta mitt liv. Men jag fick stöd, åtminstonde av en person: Sandra.
Refrängen av låten påminner mig om henne. Hur mycket hon har ställt upp för mig och funnits där.

"That I just want you too know
I've found a reason for me
Too change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you"

Jag tror att ni förstår vad jag menar hur mycket refrängen påminner mig om Sandra. Jag har Sandra, som har gjort mig lyckligare än vad jag var då. Tack vare hon så har jag startat om mitt liv. Alltså, jag har inget mer att säga än - tack som fan, Sandra! För mig kallas detta äkta vänskap. Alla nedgångar jag har gått igenom, och hon står fortfarande kvar på min sida. Hon håller alla hemligheter och jag litar på henne mer än någonsin. Jag existerar inte utan henne. Jag klarar mig inte utan henne. Jag behöver henne. Fyfan, jag önskar att jag kunde träffa henne just nu och bara krama om henne och säga hur jäkla mycket hon betyder för mig!
Tack, Sandra. Det här inlägget är återigen till dig. Du är den bästa vännen man kan ha.
Lämna mig aldrig, jag lämnar aldrig dig.


Kommentarer
Postat av: eugenia / yanesky

gmm om folk tyckte det om dig förut såå såg jag alltid ditt inre där är du en diamant det är du utanför oxå och jag skulle inte kunna leva utan dig så tänk aldrig så igen vi bråka förut varje dag när vi var små men blev alltid bästisar igen och jag älskar dig bella med hela mitt hjärta du finns alltid där du har mitt hjärta i dina händer ta hand om det gmm jag älskar dig sjukt mycket!!!!<333

2010-01-07 @ 23:24:43
URL: http://eugeniaperez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0