Svar på tal!

Fick just en ganska "dålig" kommentar av en anonym person.

Det första jag vill ha sagt är: Varför kan man inte stå för sina åsikter ? Våga skriva ett namn, oavsett om det inte är sitt riktiga namn istället för att ha "Anonym" det är så fegt tycker jag! Ha åtminstonde URL med (hemsida) eller e-mail, som ändå inte syns vid kommentarerna. Kommentaren innebar att det var "ocoolt", som jag uppfattar det, att skriva att man har ont i magen. Snälla. Som om man inte har hört Kissies gnabb etc. Det här är min blogg och ingen kommer få ta över den. Då menar jag: Jag skriver vad jag vill, så länge det inte är kränkande eller rasistiskt. Om man inte tycker om den så bryr jag mig faktiskt inte. Jag tvingar er inte att tycka om bloggen. Här skriver jag av mig - känslor, tankar, vardagar, lite vad som helst. Jag skapade en blogg för att ha någonstans att skriva. Och jag drömmer inte om att bli en stor bloggerska, visst det skulle bli en kul grej - men det är inte något jag drömmer om. Det jag ville ha sagt är att: Det här är min blogg och jag skriver vad jag känner för. Låt mig skriva om mina problem och bekymmer, det är fortfarande min blogg.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja usch!

det är superbra med mig, hur är det själv? :D tack så mycket förresten!



kan du rösta på mig i en tävling? :) skulle vara jätteroligt om jag fick vinna, skulle göra mig så glad! det enda du behöver göra är att klicka in på denna länken: http://boze.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-finalisterna.html



jag är nummer 6, tack! :)



RÖSTA PÅ SÅ ÄR NI URGULLIGA! ELLER VISSERLIGEN ÄR NI REDAN DET. MEN JAG SKULLE BLI SÅÅÅ GLAD :)



ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN LÄNKNING.

2010-01-05 @ 22:44:26
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0