Vår-och sommarkänslor!

Jag hoppas att jag inte är den enda som har sett vårtecknen. Snön smälter och det är plusgrader. Underbart, säger jag bara! Det har varit soligt, enda sedan jag kom hem från Hassela - det menas att det är soligt än idag. Jag kände mig ganska sprallig idag pga. vädret. På mobilen lyssnade jag på bl.a Jay Sean ft. Lil wayne - Down och Jason Mraz - I'm Yours, några av de låtar jag lyssnade på i somras. Jag blev ganska galen medan jag lyssnade på de låtarna. De väcker en massa minnen från sommaren, särskilt på alla stränder jag hade varit på, utflykter, när faster och min kusin hälsade på från Irland, alla gånger vi grillade och när vi åt på våran favoritresturang som brann ner i september. När man var i parken och spelade antingen brännboll eller kubb. Jag får rysningar längs ryggraden, bara jag tänker på det! 

Sommaren är den bästa årstiden för mig. Då har man sommarlov i fyra månader och man kan bara chilla galet. Man har all tid på sig att göra det man vill. Solen steker varje dag och när det regnar är det inte fruktansvärt kallt som det brukar vara på hösten. Vattnet glittrar, luften fylls med doft av blommor och gräs. Allting är så vackert och underbart! Livet leker på sommaren - på sommaren är man som lyckligast. Jag kan knappt vänta till att snön kommer smälta och den ljusgråa asfalten kommer dyka upp. 
The Voice-festivalen 15 augusti med Jannie. Dagen man aldrig glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0